Super Educatori
Pe parcursul evolutiei omenirii educatorii au fost cei care au sustinut evolutia umanitatii. Pe baza informatiilor si educatiei date de educatori omul a fost capabil sa se dezvolte, sa inoveze si sa creeze lucruri noi.
In prezent cantitatea de informatii din toate domeniile este vasta, astfel incat nu mai este posibil ca educatorul sa transmita toate aceste informatii catre elev/student.
Apare tot mai frecvent ideea ca scopul invatarii nu mai este transmiterea de informatii, ci dobandirea de abilitati de invatare. Rolul educatorului este sa-l invete pe elev CUM sa invete, cum sa-si dezvolte ABILITATI de invatare.
NLP ofera solutii concrete, practice care pun la dispozitia educatorilor tehnici si metode pentru:
- cunoasterea eficienta a elevului, a potentelor si stilului de in invatare propriu;
- formarea de abilitati noi de invatare;
- modalitati eficiente de formare a acestor abilitati;
- dezvoltarea abilitatilor de autocunoastere, autoevaluare;
- stabilirea obiectivului procesului de invatare;
- stabilirea unei strategii eficiente de invatare;
- dezvoltarea unui set de convingeri si valori favorabil invatarii in sistemul formal si – ulterior – pe parcursul intregii vieti.
Cu ajutorul programarii neurolingvistice super educatorii pot deveni creatori de super-elevi, cu adevarat creatori ai societatii de maine.
Calendar Evenimente
Lun | Mar | Mie | Joi | Vin | Sâm | Dum |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Articole Recente
- Spritul critic și încrederea în sine
- Curentul ECO
- Desaga vieții mele
- Există viață și după pensionare?
- Curs NLP PRACTITIONER – CONSTANTA